PINK&GREY

07:01

Bardzo długo nie mogłam się zebrać do dodania czegokolwiek. Sama nie wiem czy to bardziej brak czasu, czy brak weny zdecydował o tej absencji. A jestem zdania, że jak dodawać byle co to lepiej nie dodawać wcale i poczekać na trochę inspiracji. Przyszła wiosna, więc chce się żyć i jakoś człowiek bardziej czuje się szczęśliwy. Dzisiaj stawiam na pastele. Koszula od Shein z naszywkami i przypinkami odgrywa główną rolę, do tego jasnoszare legginsy, wygodne slip on'y i można śmiało ruszać na spacer po plaży.



 Shirt - Shein | Leggins - Pepco | Shoes - Deezee | Cap - Zaful

You Might Also Like

57 komentarze

  1. Piękna stylizacja ;) Śliczna koszula te naszywki dodają uroku :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw i bardzo fajne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula wyglada rewelacyjnie z tymi legginsami :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w tym zestawie bardzo po swojemu - pasuje Ci :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna koszula *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznotka z ciebie. A stylizacja bardzo mi się podoba. Ostatnia sama swoją szafę przekodowywuję na kolor szary ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna sesja <3 najbardziej ta koszula wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna kurtka!
    biala-wiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. JEJCIU! <3 Zakochałyśmy się w tej stylizacji ^^ Buty, czapka, spodnie i koszula <3 Ahh... cud, miód :D Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudna czapka :*
    A buty rewelacja :)
    Wiesz co miałam mały problem ,żeby Cię zaobserwować :(
    Ale na szczęście udało mi się zaobserwować :) Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że w koncu jesteś :D
    Ale i ja jestem zdania, że lepiej nie dodawać nic, skoro nie ma się nic sensownego do powiexdzenia, aniżeli dodawać tzwa głupie posty "zapychacze", ktore do blogosfery nic nie wnoszą :/

    Super wyglądasz !
    koszula i bucisze mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look, bardzo podoba mi się akcent w postaci czapki :)

    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację - przyszła wiosna, chce się żyć ! Mam dokładnie tak samo :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja! ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna koszula! <3 Piękne zestawienie!
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylówka, a koszula ma przepiękny kolor.
    Też czasami tak mam, że ciężko mi się zebrać za cokolwiek... ale to mija, na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czapka jest super!
    i koszula tak samo, zresztą teraz są takie właśnie w modzie

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie kolorów. ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny luźny zestaw :) Ładnie wyglądasz w kolorze różowym!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. koszula super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem tego zdania, że warto poczekać na inspirację. :) Przepiękne slip-ony! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja na luzie, ale chętnie ubrałabym taką :D Świetnie wyglądasz :D Dodatki idealnie dopełniają całości :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku koszula cudowna ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna koszula! Bardzo mi się podoba. Całość rewelacja :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bosko :) Uwielbiam takie stylizacje :) Chyba w końcu się skusze na taką czapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny kolor koszuli :-) Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  28. so cool and awesome post. Right here is a few beautiful wedding gowns. http://www.bridesmaiddesigners.net/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne masz włosy :3
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Już dawno szukam dobrych, nieprześwitujących legginsów.. może polecisz jakieś firmy ?
    Przechodząc to twojej stylizacji bardzo mi się podoba, ponieważ sama uwielbiam legginsy, które są nieziemsko wygodne :)

    Wesołych Świąt!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja, czapka skradła moje serce :)
    masz przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam wrażenie, że większość blogerów złapał w ostatnim czasie jakiś lekki kryzys jeśli chodzi o dodawanie postów, w tym też mnie, ale na szczęście to mija :) super zdjecia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna stylizacja :). Sama chętnie bym się tak ubrała. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja w moim stylu i na dodatek w dwóch ulubionych kolorach :D Z chęcią bym się tak ubrała. Koszula jest śliczna :)

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tego typu połączenia. Świetna stylizacja.
    rosjanka-oficjalne.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja, koszula jest cudowna :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię takie połączenie kolorów. ;]
    Świetna czapka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Koszula jest rewelacyjna, bardzo nam się podoba, szczególnie kolor :)
    Zapraszamy w wolnej chwili do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba nam się Twoja czapka :)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna stylizacja, połączenie pudrowego różowego z jasnym szarym
    jest rewelacyjne, stworzyłaś super look! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. swietna stylizacja! koszulka- perfekcja <3


    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna ta koszula ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna stylizacja! Najbardziej urzekła mnie ta czapka i koszula :)

    http://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.